inget stallet idag.

2010-01-05 ♥ 16:39:17

Har inte varit i stallet idag, ska åka dit på torsdag,
i morgon hinner jag nog inte för jag ska på bio.
Sitter och läser lite böcker om hur man ska hantera hästar och få dom att lita på en och massa sånt.
Sen så blir det väl att läsa om hoppning, dressyr och kanske börja på ridskola.
Vill ha en kamera!
Får väl vänta tills jag får pengar.. -.-
Och Sessan har blivit så dum!
När man ska ta henne i hagen så springer hon bara iväg från mig,
sån var hon inte innan -.-
Igår så red jag lite, tränar på gallopp mellan stolparna,
trava i volter, backa, stanna och sånt :)
Red ut barbacka i skogen, det var härligt ;)
Så snäll häst jag har ;D gör ingenting elakt ^^



Kommentarer
Postat av: emma

Hästar är härliga :)

2010-01-05 @ 17:26:36
URL: http://nemmis.blogg.se/
Postat av: Ämmah

Sarah hästen ska alltid komma i förstahand. Är man hästägare ska man vara där varje dag oavsett.

2010-01-07 @ 04:45:47
URL: http://unikblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0