sömnbrist.

2010-12-02 ♥ 10:35:05

I natt så har jag inte kunnat sova, jag somnade klockan halv 3 och det var länge sen jag gjorde det.
Klev upp klockan halv 9 och steg upp kvart i 10, har bara legat och vilat tills dess.
Känner att jag mår lite bättre än vad jag har gjort dom senaste dagarna.
Men livet går ju upp och ner hela tiden.
Snart är det jul och sen nyår, jag tror att detta året kommer bli det bästa någonsin.
Om jag har tur ska jag fira nyår med den bästa, och veta att han är i mitt liv på julafton gör mig så glad.
Jag har köpt en jätte fin julklapp till honom men det känns som att jag vill ge han ännu mer.
Men min ekonomi till låter inte det nu, men han kommer få så fina saker senare nångång.
Det kan jag lova ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0