staaan.

2010-04-22 ♥ 23:32:51
Mogge ringde mig och sa att han var i gällö så jag var tvungen att skynda mig att klä på mig och sminka mig.
sen kom han och björnesson hit, var lite inne hos mig, sen åkte vi till stan.
När vi väl kom till stan så gick vi runt lite, vart lite kallt. men det var bara kul.
sen så skulle vi köra ut från parkeringshuset och de va lite kul för ingen fattade hur man skulle betala + att det inte gick när vi förstod. Men iallafall, mötte jennifer utanför donken, gick hem till henne.
Sen vart alla sugen på godis , så stack vi till hemköp sen hem till jennifer och kollade på sveriges värsta bilförare.
Hur fan kunde hon bli de?;o han var ju fan värst tycker jag xD
sen vid 10 så skjussade mogge och björnesson hem mig :( Tråkigt nog.
Hoppas man får träffa mogge igen nästa vecka :D
Väldigt trevlig dag (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0