dålig uppdatering.

2010-04-16 ♥ 11:38:38

Inte världens bästa uppdatering precis.
Men det händer inte så mycket just nu.
Mest skolan och stallet, blir kanske för tjatigt att skriva om det hela tiden.
Men iallafall så kollade jag runt på blocket igår och hittade en motionscykel,
ringde till mormor och frågade om jag fick låna pengar och det fick jag.
Så just nu är David påväg att hämta den, och jag hoppas jag går ner lite tills sommaren,
det skulle varit fett med nice :D kommer nog bara cykla hela dagarna, haha.
Sen bär det av till stallet i eftermiddag och kollar hur det går med araben och min häst som tydligen går tillsammans nu.
Fick inte vara med och släppa ihop dom och det är jag lite sur för. Dom sa ingenting heller för den delen.
Lite bilder blir det nog.
Och rida ska jag också göra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :)

var med i min tävling och vinn länk!

Gissa vilka personerna bakom dem censurerade rutorna är . Glöm inte skriva varför också, bäst anledning vinner länk!!



http://makeawave.blogg.se/2010/april/ny-tavling-vilka-ar-det-som-gommer-sig.html#comment



jag driver en skvallerblogg :) så jag skriver om bieber. Så det är bara att kika in , följ gärna!! :D

2010-04-21 @ 00:18:53
URL: http://makeawave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0