it's over /:

2009-11-08 ♥ 23:21:08
ni vet väl hur det är? Att när man inte har något längre, så saknar man det. Men nu är det slut iallfall. Och jag vet inte om jag vill ha det så, eller fortsätta förhållandet.
Men det finns inga chanser hur jag än vill ha det.

Men jag kommer att sakna honom, hans leende, och när han höll om mig.
Och sen kommer jag att sakna hans familj
Men nu är det slut iaf! Och jag vet inte, men det kanske blir bäst så..?
han har ändå nte tid för mig. Och han orkade inte med mig längre i vilket fall som helst.
Men I'm going to miss that guy.. Men nu är det slut iallfall.
Jag trodde på oss två, tyvärr så gjorde jag det.
Men du var som två olika personer, synd att du ändrade på dig.
För jag tycker/tyckte verkligen om dig, det ska du veta.
Jag kommer nog sakna allt som har med dig att göra , för du var underbar.
om du ändå kunde bli som innan vi träffades och när vi var med varandra..
Thats never gonna happen.
I think that lifes goes on även om jag inte vill de.
Hoppas du får det bra utan mig gubben.






Jäd
Jsd


Kommentarer
Postat av: isabel

du är värd något bättre sarah och vet du <3

kommer du på skolan imorgon, jag kommer iaf :)

2009-11-09 @ 16:59:28
URL: http://iisabelkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0